PINK GELLAC X SOAP.

The Classics vs. the new ones

Bij Soap Treatment Store kun je al bijna twintig jaar terecht voor mooie nagels. We zijn dan ook erg trots dat al onze manicures klassiekers zijn geworden, met een grote, trouwe fan-base. Don’t worry, The Classics blijven voor altijd maar het is ook tijd voor iets nieuws!

Perfecte Match

Wat gebeurt er als je de beste manicure-experts combineert met de beste premium gelnagellak van het land? Dan ontstaat er een perfecte match. Soap en Pink Gellac lanceren vanaf 6 februari: The New Ones. Naast de The Classics voegt Soap Treatment Store vijf nail art designs toe aan het menu, gecreëerd met Pink Gellac producten: Playful Swirls, Glazed Donut, Colour Me French, Pearl with a Twist en Mini Hearts.

Nieuw op het Menu

Soap Treatment Store-founder Stephanie Litjens: ‘Er is een steeds grotere vraag naar nail art. Uit onderzoek blijkt dat de zoekopdrachten naar nail art op Google- en TikTok vorig jaar met 306 procent zijn gestegen. Ook kwam er steeds meer vraag vanuit onze klanten. Daarom zijn we ons flink gaan verdiepen in de verschillende soorten nail art en wat het beste past bij onze fan-base en bij de benadering van Soap, waarbij elegantie en kwaliteit voorop staan. We zijn ervan overtuigd dat deze sophisticated nail art geen trend is, maar here to stay.’

Gelnagellak voor iedereen

Pink Gellac CEO Thera Strietman-Stein: ‘Pink Gellac gelooft dat mooie nagels bijdragen aan je zelfvertrouwen. Voor Pink Gellac past deze samenwerking perfect in onze ambitie om gelnagellak voor iedereen toegankelijk te maken. Of je de sophisticated manicures door één van de Soap stylists laat doen, of toch liever in je eigen huis zelf aan de slag gaat met onze starterset; deze samenwerking met Soap Treatment Store maakt beiden mogelijk.’

Soap Signature Starterset

On top of that, lanceren de twee merken de Soap Signature Premium starterset met daarin alle benodigdheden om thuis zelf aan de slag te gaan. Inclusief vier Soap Signature kleuren: Nr. 368 Intense Plum, Nr. 324 Lotus Lila, Nr. 272 Coral Pink en Nr. 238 Peachy Nude. Deze premium starterset is bij alle locaties van Soap Treatment Store, Pink Gellac Colour Boutiques én online verkrijgbaar.

DIY

Bij aankoop van de starterset bij één van de zeven vestigingen van Soap, krijg je een voucher cadeau voor een ‘15 minutes how to become a professional at home’. Tijdens deze introductie krijg je tips & tricks van een expert. De afspraak kun je gratis inplannen bij een Soap-locatie naar keuze. Naast de starterset kun je bij je favoriete Soap- vestiging ook
terecht voor een ‘Do it yourself at home’ collectie met gel polish in dertig kleuren, nagelverzorging zoals cuticle oil en nail art tools als een Cat Eye Magnet van Pink Gellac. Bij aankoop van de Soap Signature Premium starterset bij Pink Gellac krijg je ook nog eens een voucher met 10% korting op alle treatments bij Soap.

Prijzen

• The New Ones manicure 55 minuten € 60
• Soap Signature Premium starterset € 119 (met een waarde van €218)
• Pink Gellac gellak € 13 en tools vanaf € 4

Pink Gellac is al 10 jaar het toonaangevende salonkwaliteit gelnagellak merk voor thuis. Het merk heeft meer dan 250 kleuren gelnagellak en hier komen elk seizoen weer nieuwe kleuren bij, geheel in lijn met de nieuwste trends. Sinds 2013 is het bedrijf sterk gegroeid, zowel in Nederland als internationaal.

Voortbouwend op het online succes, opende Pink Gellac Colour boutiques in The Mall of the
Netherlands, Antwerpen, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Nijmegen, Groningen, Brugge, Wijnegem en een pop-up in de Bijenkorf in Den Haag. Half maart komt daar een Colour boutique bij aan de Lijnbaan 80 in Rotterdam. En, ook Parijs staat op de agenda. In de zomer zullen naar verwachting de deuren van de eerste Franse Colour Boutique openen.

Over SOAP Treatment Store

Zussen Esther Meijer-Litjens en Stephanie Litjens zijn de founders van SOAP Treatment Store en Doctors at Soap. In 2005 opende de eerste vestiging van Soap Treatment Store aan de Spuistraat in Amsterdam. Destijds de eerste city spa van Nederland voor walk-in manicures, pedicures, facials, massages en waxing.

Inmiddels zijn er zeven locaties in Amsterdam, Haarlem, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en
Eindhoven waar per jaar meer dan 21.000 manicures worden uitgevoerd. Dit voorjaar opent Soap Treatment Store & Doctors at Soap ook in Maastricht. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de Stationsstraat 18 en de opening staat gepland voor april. We’ll keep you posted!

Premium Set Soap Signature
Bespaar € 99